با ما تماس بگیرید : 02188852451

مقاله

01

طریقه نصب لوردراپه (پرده عمودی) به وسیله بست سقفی

  امتیاز 4.98 از 5 توسط 25 نفر

طریقه نصب لوردراپه (پرده عمودی) به وسیله ی بست سقفی:

 

مرحله اول:

ابتدا باید بست های سقفی به سقف نصب شوند. برای تعیین محل نصب بست ها، اگر قصد دارید پرده ای با پارچه های 9 سانتیمتری نصب کنید، فاصله مرکز بست تا دیوار، حداقل 7 سانتیمتر باشد و اگر قصد دارید پرده ای با پارچه های 13 سانتیمتری نصب نمایید، فاصله مرکز بست تا دیوار حداقل 9 سانتیمتر باشد. همچنین فاصله ی بست های کناری تا دیوارهای دو طرف پرده را باید حداقل 15 سانتیمتر در نظر گرفت.

بست های سقفی را روی سقف در محلی که می خواهید نصب شود قرار دهید و محل سوراخ وسط بست را روی سقف علامتگذاری کنید. بعد آن نقطه را سوراخ کرده و با پیچ و رولپلاک بست را ببندید.

توصیه: در صورت بلند بودن ریل (چوب پرده) که بیش از 3 متر باشد بایستی از 3 بست سقفی استفاده شود.

 

مرحله دوم:

حال می خواهید ریل (چوب پرده) را به بست ها نصب کنید. ریل را ابتدا داخل بست های سقفی قرار دهید و با پیچی که جلوی هر بست قرار دارد آن را محکم کنید. دقت نمایید که سفت شدن بیش از حد پیچ باعث می شود دیواره ی ریل فشرده شده مانع حرکت راحت تراک های داخل آن گردد. به همین دلیل پیچ را با پیچ گوشتی حدود یک دور، کمتر یا بیشتر، بچرخانید. معمولا هنگام تولید ریل، پارچه ای را برای محافظت از نخ و زنجیر پرده، داخل ریل قرار می دهند. پارچه را در این مرحله در آورده و زنجیر و نخ را آزاد کنید.

 

مرحله سوم:

بعد از نصب بست ها و ریل، دستانتان را حتما تمیز کنید. زنجیری که در کنار ریل آویزان شده است برای ایجاد سایه روشن کردن به کار می رود در حالیکه نخ ها به جهت کشیدن پرده ها به عقب و جلو استفاده می شود. زنجیر را به سمت پایین ظریفانه بکشید تا تراک های داخل ریل به صورت نیمرخ، عمود بر پنجره یا درب قرار گیرد. (تذکر: دقت کنید که آویز قلاب ها به سه حالت قرار می گیرند: رو به جلو، رو به عقب، و در حالت نیمرخ به یک سو. چنانچه آنها را رو به جلو یا عقب قرار دهید و پرده ها را آویزان کنید، پرده ها قفل می کنند و دیگر حالت سایه روشن ایجاد نمی کنند) در این مرحله پارچه های پرده را که طبق سفارش شما اندازه گیری شده و به صورت یک رول به هم پیچانده شده باز کنید. برای باز کردن دستتان را در مرکز رول پارچه ها فرو برده سرهای پارچه ها را که دارای حلقه هایی هستند محکم در دست گرفته به طرف بالا بکشید تا پارچه ها آزاد شوند. 

 

 

همچنین ببینید :

 

خدمات مشاوره و اندازه گیری

خدمات نصب محصولات

نحوه اندازه گیری پرده

خدمات گارانتی و تعمیر محصولات

آلبوم ویدئوهای فروشگاه اینترنتی پارس پرده

آلبوم نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی پارس پرده

گالری تصاویر محصولات فروشگاه اینترنتی پارس پرده

 

https://parspardeh.com

نظر 0

جهت ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام نمایید